Sydney, Afvinken Bier Drinken....

11 december 2015 - Sydney, Australië

Vr 11 dec

Vandaag snel opgestaan , gedoucht en aangereden richting Sydney.
We zijn uiteindelijk op een camping terechtgekomen in Emu Plains ( een buitenwijk van Sydney ). Deze hadden we uitgezocht omdat er bij deze camping een treinstation in de buurt is. Zodat we dan niet met de camper in Sydney hoeven te plaren. Gelukkig was er nog 1 plaats vrij voor onze camper. Ideaal dus. Hier snel de camper geparkeerd en snel de trein gepakt naar Sydney. Vanuit Emu Plains stopte de trein zo'n 25 keer voor we in Sydney Central waren. Duurde ongeveer en uur met de trein. Eenmaal uit de trein zijn we eerst hamburgers gaan eten en daarna al gauw genoeg richting Harbour Bridge en het Opera House gelopen. Hier wat foto's gemaakt en daarna wat biertjes gedronken in een café. Is eigenlijk allemaal niet zo heel bijzonder vind ik. Ook veel te druk daar. Sydney zelf vond ik eigenlijk ook niet zo heel bijzonder. Maar goed. ,, Afvinken , Bier drinken ". ,, Hebbe we det ok wer gehad". Haha.
Toen weer terug de trein in en terug naar de camping. Hier wat Cup a Noodles en chips gegeten en n paar biertjes gedronken.