'Back Home' maar niet helemaal.. en Sushi!!!!

18 december 2015 - Robina, Australië

Vr 18

Vanmorgen op tijd aangereden vanuit Clunes. Rebecca had ons nog wat croissantjes meegegeven. Goed bezig. Binnen 2 uurtjes waren we weer bij Mike en Jayne hun huis in Robina. Hier hebben we de camper uitgeladen en schoongemaakt. We moesten de camper vandaag weer inleveren in Brisbane voor 15.00 uur. Ondertussen nog wat eieren gebakken voor 'second breakfest'. Ach ja daar ga ik straks ook maar mee stoppen denk ik. En ook maar met hamburgers eten voor lunch..☺.
Echt nergens naar gekeken deze vakantie qua eten. Hoort ook bij genieten zeggen ze.... Dat wil ik maar al te graag geloven. Ga in januari wel weer op dieet of zo.
We waren al op tijd klaar met de schoonmaak. Toen nog een douche gepakt bij Mike thuis. Echt een heerlijke douche hebben hun. Sowieso was dat lekker na 2 weken douchen op campings of helemaal niet. Mike en ik zijn toen met z'n tweeën richting Brisbane gereden om de camper terug te brengen. De tank nog ff volgegooid en daarna naar t verhuurbedrijf gereden en de camper ingeleverd. Op 1 kopje na was alles heel gebleven dus ik heb mijn borg van $250 gewoon terug gekregen. Ideaal.
Zo , dat was ons 2e stuk van de vakantie. 2 weken met de camper op pad met 4 man. Bijna 3000 km gereden. Toch Netjes. Was een erg vette trip moet ik zeggen. Mooie dingen gezien en meegemaakt. Zie de vorige blogs.....
Daarna zijn we met de trein terug gegaan naar Robina.  Natuurlijk nog ff McDonalds gegeten op t station in Brisbane. Hebben we onze dagelijkse burger ook weer gehad. Pfff hahaha. Jayne heeft ons opgehaald van t station en waren we om 15.30 of zo weer terug. Ook 1 uur ingehaald vanwege t tijdverschil. S'avonds zijn we weer bij mijn favoriete restaurant gaan eten deze vakantie: Sushi Train!!! Hoppa!!!  Echt niet normaal hoeveel we hier naar binnen hebben liggen spaaijen. Schandalig eigenlijk , maar wel lekker. Toen nog ff uit liggen buiken op de veranda bij Mike en daarna een keer naar bed gegaan. Ik mocht vandaag in Lilly's bed slapen omdat zij weg was en niet thuis kwam. Perfect voor mij dus. Eindelijk weer een fijn bed met fatsoenlijke matrassen na 2 weken op een keukentafel geslapen  te hebben op een paar verrotte kussens. Lekker voor de rug jonguh......not!
Laatste paar dagen komen eraan.......