Dat was ie......

23 december 2015 - Sevenum, Nederland

Wo 23 Dec

Hoppa. Laatste blog aangaande dit avontuur.
Alweer 1 dag thuis. Gistermorgen thuis gekomen en alles was nog als vertrouwd. Gaat toch niks boven je eigen bed , bad en bank. Smiddags in slaap gevallen op de bank en pas om 20.00 uur wakker. Sjammer want ik had nog helemaal niks in huis. Tja ... dan maar naar Bebo. Haha. Kon er ook nog wel bij. Geen straf hoor. Daarna weer om 23.00 naar bed gegaan. Wel alweer om 3.30 uur wakker. Komt goed. Dat ritme dat ga ik ook wel weer vinden. Vanmorgen de moed verzameld om op de  weegschaal te gaan staan. Ai jai jai : toch zeker 4 kilo aangekomen. Hmmmm... na de kerst maar weer zo snel mogelijk eraf proberen te krijgen.
Ik kijk wel terug op een geweldige vakantie. Heb echt de tijd van mijn leven gehad in Australië. Super mooie natuur , zee , strand en de dieren die ik heb gezien waren ook te gek. Alle indrukken ga ik niet snel meer vergeten. Verder nergens naar gekeken qua eten. Super gast vrij ontvangen bij Mike en Jayne. De trip met de camper was vet. Maar goed dat staat allemaal in voorgaande verhalen.
Iedereen bedankt voor de reacties en de steun en medeleven vooraf. Heb ik echt veel aan gehad. Ik zag er vooraf erg tegenop maar dat is me dus echt 100% meegevallen. Heb eigenlijk al weer zin om gelijk weer iets te plannen. Haha. Eerst maar eens rustig bijkomen van deze reis. Zal nog lang in mijn hoofd blijven hoop ik.
Wil mijn medereizigers Grat en Jeroen hier ook nog ff bedanken. Zonder jullie was ik nooit gegaan. Erg fijn om zoiets met zijn drieën van te voren te plannen en geheim te houden voor Mike. Dat doen we wel nooit meer trouwens . Is toch lastig om dat vooral níet te zeggen. En je mist ook de voorpret met Mike. Ook Mike en Jayne wil ik nog maar een keer bedanken voor de gastvrijheid en alles. Jullie huis voelde echt als thuis na de camper trip. Echt super. En natuurlijk het ontvangst comité Rutger en Lonneke. Bedankt voor het warme welkom en Rutger voor de zorg over t huis en post etc. Verder nogmaals iedereen bedankt voor de steun vooraf en medeleven en reacties tijdens de reis.
Dit avontuur ga ik zeker nooit meer vergeten. Het was echt geweldig!!!

1. Dorus:
    24 december 2015
    G'day, mate. Nou heeft 't werken volgend jaar wel weer 'n extra betekenis gekregen: sparen voor 't volgende avontuur! Het bloed kruipt toch....
    Tot straks!