Port Macquarie

12 december 2015 - Bonny Hills, Australië

Za 12 dec

Als je met 4 man onderweg bent met een camper bestaat de dag ook veel uit wachten op je mede vakantiegangers.
Wachten , wachten en nog eens wachten , en waarop is voor mij vaak niet geheel duidelijk. Niet dat ik ergens naar toe moet of zo , en op mij zal ook wel eens gewacht moeten worden maar dat is iets waar ik van te voren niet echt bij stil heb gestaan en voor iemand die gewend is om alles alleen te doen een beetje wennen. Maakt verder niet zo veel uit , ben op vakantie  en heb alle tijd. Maar goed dat hoort er nou eenmaal bij. Dan moet je maar alleen op vakantie gaan. Is ook wel zo gezellig met z'n 4-en natuurlijk.
Hahaha.
Tot zover de ergernissen van vandaag.

Eigenlijk niet veel bijzonders te melden vandaag. Rustig aan gedaan vanmorgen en daarna aangereden richting Port Macquarie. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij een camping in Bonny Hills. Omdat wij een camper bij Mighty hebben gehuurd krijgen wij bij alle Big 4 campings in Australië korting. We hebben  nog de hele tijd best wel geluk gehad hiermee. Vaak gewoon zonder te reserveren van te voren naar zo'n Big 4 camping gereden en iedere keer was er nog 1 plek vrij. Een paar keer kwamen we ook pas laat aan. Uiteindelijk vandaag ongeveer 400 km gereden of zoiets. Weer een prima camping 2 minuten lopen van de zee. Eenmaal aangekomen direct de zee ingegaan. Hier wel weer iets hogere golven dan in Jervis Bay. Tegen etenstijd ging Grat weer koken dus dat was weer top. S'avonds weer wat bij de camper gehangen en een paar flessen bier gedronken. De komende 2 dagen en nachten zijn we weer van plan om 'in het wild' te gaan kamperen. Morgen eerst de voorraden aanvullen zodat we genoeg eten en drinken hebben.
Eens kijken waar we terecht gaan komen.
Als het wordt zoals bij Cathedral Rock dan wordt t super vet!!!
We gaan t meemaken!!!!