Back home

22 december 2015 - Sevenum, Nederland

Ma 21 Dec

Vandaag voor de laatste keer wakker geworden in Australië. Is toch raar. Nog een laatste keer in het zwembad gedoken. Dat zal ik nog wel het meeste missen. Wakker worden om 6.00 uur en dan al gelijk 25 graden en nog voor de koffie een duik in t zwembad.
Daarna nog een ontbijtje genuttigd en de koffer weer ingepakt. Om 9.30 hebben we afscheid genomen van Jayne en heeft Mike ons samen met Jeroen naar Brisbane Airport gebracht.
We wilden snel inchecken omdat we nog wat wilde regelen met de stoelen. De vlucht van Brisbane naar Singapore zat ramvol dus hier viel niks te regelen. De 2e vlucht naar Amsterdam wel gelukkig. We zaten oorspronkelijk achterelkaar in een stoel aan t raam. Dat is dus niet fijn. Dan zitten er nog 2 vreemde langs je en moet je iedere keer als je moet pissen vragen of je erdoor kan. Nu hebben we kunnen regelen dat we met zn tweeën in een 3 zitter zitten. Ideaal. Wat je met een beetje vriendelijkheid al niet kan bereiken. Scheelt ook dat het vliegtuig niet vol zat. Haha.
We hadden nog een hoop Australisch muntgeld en dit wilden we nog opmaken. Nog in een of andere massage stoel gaan zitten. Was wel lekker. Helaas geen happy end maar je kunt niet altijd geluk hebben.. Verder nog een bult marsen gekocht en een vlakgom.
Uiteindelijk viel de vlucht naar Singapore nog best wel mee. Paar filmpjes zitten kijken en voor je t weet ben je er al bijna.
Nog een paar uurtjes op Singapore Airport rondgehangen en om 23.55 vlogen we al richting Amsterdam. Vluchtje van 13 en een half uur. Pffff. Maar goed , als je ergens wil komen moet je er wat voor over hebben.
Net opgehaald door Rutger en Lonneke. Heel erg fijn om zo ontvangen te worden op Schiphol. Nu thuis. Nog een klein weekje bijkomen ........

1. Joris:
    22 december 2015
    Wauw! Een vlakgom
  2. Lonneke:
    22 december 2015
    Hahaha, welkom thuis kerel!! Fijn dat je er weer bent! En ook fijn dat je het fijn hebt gehad!
  3. Dorus:
    24 december 2015