Ozzie Ozzie Ozzie!!!

29 november 2015 - Brisbane, Australië

Bam we zijn d'r jonguh!!!
De reis is ondanks dat t zo ontzettend lang duurt me echt wel meegevallen. De tweede vlucht van Singapore naar Brisbane was wel een beetje hutje mutje zitten maar goed je kunt niet altijd geluk hebben. En weinig geslapen dus nu ram kapot.
Eenmaal op Brisbane Airport aangekomen hebben we gezorgd dat Jeroen zsm uit het vliegtuig ging want Mike stond hem op te wachten en mocht Grat en mij dus niet zien. Is ook allemaal volgen plan gegaan. Mike en Jeroen zijn snel vertrokken en  Jayne en haar dochter Lilly hebben Grat en mij opgehaald. Denk dat t uiteindelijk maar een kwestie van een paar minuten was dat Mike mij niet heeft gezien. Jeroen en Mike waren thuis toen wij met de auto daar aan kwamen. Jayne stelde voor om eerst naar binnen te gaan om Jeroen gedag te zeggen en Grat en ik zouden dan in de auto blijven zitten. De auto stond achter een soort hek dus hij kon ons niet echt zien. Daarna kwam Jayne Grat halen en liep toen met hem naar binnen. Mike wist natuurlijk niet wat hem overkwam en toen ik een paar minuten later ook nog binnen kwam vallen stond ie echt aan de grond genageld. Hij wist t ff niet meer. Wel ruig om mee t maken. Daar deden we t ook voor. Eenmaal bijgekomen en een rondleiding door t overigens prachtige huis met zwembad gekregen te hebben onder t genot van een pilsje hebben we hem ook verteld van de plannen met de camper de komende 2 weken. Dit vond hij ook helemaal geweldig. Daarna nog een paar flessen bier gedronken op de veranda en nu op bed. We hebben gewoon een eigen bed op aparte kamers. Helemaal top! Kunnen we rustig bijkomen van de lange reis. Komende dagen rustig aan. Dinsdag wordt Mike 40 dus dat gaan we ook goed vieren met zijn allen.En dan vrijdag op 4 -12 camper ophalen!! Wordt vet. Mooie vooruit zichten. Mike zal de komende dagen nog wel moeten wennen aan het idee dat we er toch echt zijn... maar vind t helemaal geweldig!!!! Foto's zullen nog wel volgen.....