Eerste Halte : Singapore.

28 november 2015 - Singapore, Singapore

Zojuist geland in Singapore. De eerste 12,5 uur hebben we gehad. Viel me echt alleszins mee. Boarden , het instappen en opstijgen was wel enigszins spannend. Komt omdat ik niet echt wist wat me te wachten stond. Het opstijgen was ff een paniekerig momentje maar was snel voorbij gelukkig. Eenmaal in de lucht voelde ik me wel op mijn gemak. Zonder oxa's! Ideaal! Daar had ik ook op gehoopt. Voor niks druk gemaakt zoals zo vaak. We zaten met z'n 3en in het middenpad. Toen we eenmaal in t vliegtuig zaten bleek dat er plaatsen langs ons vrij waren. Jeroen ging toen bij een 2 zits aan t raam zitten en konden Grat en ik met 1(lege) stoel tussen ons in blijven zitten. Perfect. Plaats zat en ook nog eens beide aan t gangpad en helemaal achterin , kort bij de wc. Beter kun je t volgens mij niet hebben. Okay business classic natuurlijk.

Sjezus! Nu weet ik ook wat turbulentie inhoudt. We kregen net de lunch geserveerd en onder t eten beleefde je de ene vrije val na de andere. Wat een ellende zeg. De kip met rijst vloog alle kanten op. Tja ...niks gewend hè.
Nu n paar uur hier op Singapore Airport rondpateren en dan naar de volgende etappe: Brisbane! Nog 8 uurtjes. Doen we ook gewoon ff. Hahaha.

1. Sander:
    29 november 2015
    Damn, das effe schrikken ja! Zag net dat jullie er zijn! En hoe was de reactie van Marcel?