Zo 30-11

30 november 2015 - Gold Coast, Australië

De 1e dag wakker geworden in Australië. Wel goed geslapen , beetje kort. Iedereen was al vroeg op. Jetlag? Wie zal t zeggen. Na het ontbijt een beetje rond gaan lopen in t kleine parkje bij Mike z'n huis. Hier kwamen we Kaketoes , lorekieten en rare kleine duiven met een kuif tegen. En Gekko's en Leguanen zitten hier ook gewoon ( in t wild ). Mooi om te zien. En de kraaien zijn echt zanikers hier. Daarna al gauw genoeg in t zwembad gesprongen. Echt heerlijk wakker worden op zo'n manier.
Mike stelde voor om de buurt de beetje te gaan verkennen en zijn in zijn pick up gaan rijden. Hij liet ons vele plaatsen zien zoals de zee en hun werkplaats en plaatsen waar hij de pallets vandaan haalt en waar hij allemaal heeft gewoond en gewerkt. Ruig om Mike te zien rijden. In hun werkplaats showt Mike nog even hoe je een Europallet in minder dan 10 minuten uit elkaar haalt. Knap werk!
Daarna wat inkopen gedaan en koffie gedronken bij Starfucks .Echt gek om te zien dat je overal kerstbomen en kerstzooi ziet hangen hier in zo'n winkelcentrum. Is natuurlijk niet gek maar ik vind het moeilijk te rijmen. 30 graden buiten en dan hoor en zie je overal kerst en let it snow op de radio. Maar goed. Ook nog ff bij de Aldi geweest waar Mike heeft gewerkt. Toen we terug 'thuis' waren hebben we gewoon n beetje liggen hangen hier bij t zwembad en op de veranda. Potje darts gespeeld  , maar je zweet je gelijk de tering hier man. Niet normaal. Maar dan spring je gewoon weer in t zwembad. Echt ideaal. S'avonds hebben we gebbq. Grat had jerkey chicken gemaakt. Duchtig gevreten. Na t eten nog een paar pilsjes gedronken en op t zwembad gedobberd en wat liggen  ouwehoeren. Half 7 gaat de zon hier al onder trouwens. En 5 uur is t alweer licht. Ze hanteren hier in Queensland geen zomer en wintertijd. Beetje zonde.
Als alle dagen zo zijn hier dan houd ik t wel een tijdje uit hier in Australië. Helemaal top.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Sandra:
    30 november 2015
    Geniet ervan Jan! Ziet er leuk uit daar en het enthousiasme is leesbaar.. leuk leuk!
  2. Bart Rijs:
    30 november 2015
    Mooi en leuk om jullie reisverhalen te lezen. Goed dat je bent gegaan. Benieuwd naar de rest van de reis. Geniet ervan!!
  3. Dorus:
    30 november 2015
    Soooow hielemaol te gek, man! Wat 'n hut! Duchtig bbq oppe veranda en biertjes beej 't zwembad. Wat wulse nog mier? Mike achter 't steur is ok 'n raar gezicht. Geniet d'r van, mannen. Jullie hebben 't verdeend!! Cheerz!
  4. Lonneke:
    Kald!
  5. Rutger:
    1 december 2015
    Haha je zweet je gelijk de tering. Al friet gehad?
  6. Ivo:
    1 december 2015
    Vet Jan. Leuk om te lezen. Doe ze de groeten en geniet er van.
  7. Sander:
    Ha! Nu weet ik ook meteen wie ruige is! Al friet gehad... :p