North Smoky Beach

14 december 2015 - Hat Head, Australië

Ma 14 dec

Vandaag half 6 opgestaan om naar de zee te lopen om de zonsopgang te bekijken. Was een beetje bewolkt dus niet zo spectaculair. Daarna pannenkoeken gebakken voor ontbijt. Na het ontbijt zijn we naar een andere plaats verkast. Wel in het zelfde park maar een stuk weg van die verrekte zatte zekdempel. Smiddags stuk gaan wandelen richting Smoky Cape Lighthouse. Onderweg kwamen we weer een leguaan tegen van zeker een meter lang. Wat n beest man. Had hem gefilmd maar daarna per ongeluk weer gedelete verdomme. Klote man. Maar ja heb met eigen ogen gezien dus dat is het belangrijkste. Eenmaal bij de vuurtoren hadden we echt weer super vet uitzicht. En van daaruit kon je ook nog afdalen naar een nog afgelegener stuk strand. North Smoky Beach. En dit is tot nu het mooiste wat ik gezien heb. Echt schitterend stuk strand en super helder water. Daarna terug gelopen naar de camper en toen weer gauw genoeg naar South Smoky Beach in t water gegaan. S'avonds aardappelen gepoft en op een zelf in elkaar geflanste BBQ worsten ed gebraden. Daarna kwam er nog een kangoeroe voor bij huppelen. Auk neet ff chic dan!! S'avonds weer t strand op gelopen. Erg vet. Veel sterren te zien. En ook het licht van de vuurtoren. Mike zei dat hij moest denken aan Lord of the Rings. Aan dat licht waarmee Sauron alles overziet. The all seeing eye. Hahaha. Met een beetje fantasie leek t net echt. Zo.
Dat waren 2 mooie dagen in Hat Head National Park. Morgen weer naar de bewoonde wereld en naar een 'normale' camping. Weer douchen en wc's met doorspoelknop.

1. Joep:
    15 december 2015
    Allemaol gelaoge!!! Liekt meej echt niks aan allemaol. Werke is veul leuker!