Into the wild!

7 december 2015 - Ebor, Australië

Ma 7 dec

Wakker geworden op de camping bij de Dangar Falls. Mijn God wat n ellende hier. Alleen maar vliegen , muggen en ander ungesiefer. Werd je echt niet goed van. Gisteravond was dat ook al trouwens. Maar dat is eigenlijk overal wel hier. Raak er nog niet aan gewend. Grat had weer ontbijt geregeld. De eieren opgegeten in de camper want buiten was niet te doen ivm die fokking muggen. Daarna gedoucht en snel weg gegaan daar. Aangereden richting Cathedral Rock National Park. We waren eerst een heel stuk verkeerd gereden en moesten daarom weer n heel eind terug. Mike z'n schuld. ;) Toen we wel op de goede weg waren moesten we eerst van de al vrij afgelegen weg af en nog 8 kilometer over onverharde weg rijden alvorens we bij Barokee Rest Area waren. Dit is dus een kampeerplaats helemaal in het wild. Het enige wat hier is is en wc met een gat in de grond. Geen stromend water en geen elektricteit. Heeft ook wel wat. Er zijn wel wat stookplaatsen en een paar picknicktafels. Je moet gewoon $20 in een envelop doen , een paar gegevens opschrijven en die in een brievenbus gooien. Gaat ook allemaal op goed vertrouwen volgens mij. We hadden de camper nog niet goed en wel geparkeerd en toen zag Mike al een wallaby zitten. Heb m kunnen filmen dus dat is wel gaaf.
Daarna zijn we een stuk gaan wandelen hier de berg op naar de Cathedral Rock. Vette shit hier ook weer. Zijn eigenlijk allemaal grote stenen op elkaar en zijn er in de loop der jaren ook een hoop naar beneden gevallen waarschijnlijk want ze lagen overal. Was wel een mooi stuk wandelen. 2 uur of zo en nog een half uur de berg op en terug. Zaten wel een paar linke stukken bij om te klimmen.  Ondertussen was er ook nog meer volk bij de kampplaats hier aangekomen. Allemaal Duitsers ook nog. Wel beetje jammer. Was wel vet geweest als je snachts helemaal alleen was geweest.
Maar je kunt niet alles hebben. In het begin van de avond hoor je af en toe Kookeburras geluiden maken. Lijken wel apen. Later op de avond hoorde je echt helemaal niks meer. Helemaal weg  van de bewoonde wereld. Erg ruig was ook dat we bij t kampvuur zaten en in een keer liepen er gewoon 2 possoms 3 meter van ons af en gingen daar vlak bij ons in een boom zitten.  Grappige beesten.
Verder relaxte avond gehad.

1. Sander:
    7 december 2015
    Ungesiefer!!!
  2. Joris:
    7 december 2015
    Vet! Jammer van die pruuse
  3. HansT:
    12 december 2015
    Tuurlik Mike zien schuld, Wim angers?