Spannend...

20 juli 2015 - Sevenum, Nederland

Over een dikke 4 maanden , op 28 november vlieg ik voor t eerst in mijn leven naar een bestemming buiten Europa!  Ik (*we) vliegen vanuit Amsterdam via Singapore naar Brisbane. * ik ga samen met 2 vrienden (Grat en Jeroen) , een andere vriend (Mike) opzoeken. Mike is in 2009 naar Australië geëmigreerd en woont daar nu samen met zijn vriendin Jayne. Mike verwacht dat alleen zijn broer hem komt bezoeken. ( Mike en Jeroen zijn broers ).Dat Grat en ik ook komen is voor hem een totale verrassing!  Jayne is hiervan wel op de hoogte. Zij heeft voor ons al een vakantiehuisje geboekt aan zee bij Byron Beach. Hier kunnen we dan bijkomen van de jetlag en (zoals Jayne schrijft) : ,,Have a little party on the night of Mike's birthday , spend our days on the beach and drink shitloads of beer at night". Kijk , dat klinkt niet verkeerd dacht ik zo. Thanks Jayne!!
Mike wordt een paar dagen nadat wij aankomen 40 jaar. Dit is ook de reden waarom we erheen gaan in eerste instantie. Later bedachten we dat t wel leuk zou zijn om helemaal niet tegen hem te zeggen dat we komen. Het gezicht dat hij gaat trekken als hij ons ineens daar ziet aankomen zal hopelijk onvergetelijk zijn. Daar doen we t natuurlijk ook voor. Ik ga er van uit dat Jayne niks tegen Mike heeft gezegd want dat zou zonde zijn. Ze schreef dat ze het wel moeilijk vondt om haar mond te houden. Kan ik me ook iets bij voorstellen.
De bedoeling is om na de dagen in het strandhuisje een paar weken met een camper rond te gaan rijden. Waarheen ,  dat is op dit moment als ik dit schrijf nog niet duidelijk.
Ik moet eerlijk bekennen dat ik best wel een beetje op zie tegen het hele verhaal en ook tegen de vliegreis maar ik ga het toch maar gewoon doen. Grat en Jeroen slepen me er wel doorheen!  Als ik nu niet mee zou gaan komt het er nooit meer van! Aan de andere kant heb ik er ook ontzettend veel zin in! Ben benieuwd wat dit avontuur me gaat brengen.....

Tot over 4 maanden.........

1. Rutger:
    20 juli 2015
    Word zeker te gek jan. En die vliegreis kom je ook wel doorheen.
  2. Lonneke:
    9 september 2015
    Nog een ruime 2 maanden en counting! Gaat helemaal goed komen!! Veel plezier met de voorpret! Wat joa?!?