Bijna...

27 november 2015 - Amsterdam, Nederland

Bijna.....

Zo , laatste avond voor vertrek.
Zojuist ingecheckt bij hotel Sheraton op Schiphol. Morgen om 10.30 uur stappen we in het vliegtuig.
Las net mijn eigen bericht van 4 maanden geleden nog ff terug....Pfff is veel gebeurd in de tussen tijd. Erg verdrietige periode en nu ik dit schrijf krijg ik toch ook weer een brok in mijn keel. Maar goed. Alle praktische zaken zijn iig afgerond en kan in principe met een gerust hart een maandje op vakantie. Deze reis komt eigenlijk wel op een goed moment. Neemt niet weg dat het best nog met momenten zwaar zal zijn. Je maakt de dingen nu toch allemaal 'alleen' mee. Geen ouders meer aan wie je t allemaal kan vertellen.
Tja...Zo is het nu eenmaal. Mijn vrienden zijn nu mijn familie en dat is ook goud waard. Ik schreef 4 maanden geleden dat ik t best spannend vond en dat is nu niet anders. Zeker nu het morgen al is. Maar heb er ook veel zin in. Laat maar komen! Dat huisje aan zee wat Jayne voor ons had geboekt dat gaat helaas niet meer door. Dit omdat ik haar verteld had over onze plannen om met Mike 2 weken in een camper te gaan rondreizen. Aangezien hun een goed lopend bedrijfje hebben en het erg druk hebben past dit allemaal niet. Maakt ook niet uit. We amuseren ons toch wel.
 Verheug me nu al op Mike zijn totaal verbaasde gezicht. ( Wat joa?!l)  En sowieso het weerzien met hem en Jayne. Hij weet nog steeds van niks!
We gaan het meemaken!
Eerst maar 's ff 24 uur in een vliegtuig zitten. Komt goed.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. HansT:
    27 november 2015
    Spannend is het zeker Jan!!!! Ik begin um ok te kniepe maar ja > det gezicht van Mmmmmike > daor doon we ut veur!!!
  2. Lonneke:
    27 november 2015
    Inderdaad een hoop gebeurd... Maar nu een nieuw grensverleggend avontuur waarin je een hoop mooie nieuwe dingen gaat meemaken. Ik ben benieuwd naar je verhalen! Laat maar komen!! Geniet ervan samen en zoals je zelf zegt: komt goed!! Tot over een maandje! X