Tamborine Mountain and Sushi Train!!!

3 december 2015 - Tamborine Mountain, Australië

Do 3-12

Vanmorgen opgestaan en het regende best wel hard. Zag er naar uit dat het de hele dag bleef regenen maar Jayne had een mooie uitspraak : ,,Rain before seven , gone by eleven". En ze had gelijk , rond half 11 kwam de zon door en was het plotseling weer zomer. We zijn toen gauw genoeg naar Tamborine Mountain gereden om daar wat te wandelen door Curtis Falls. Erg mooie omgeving daar. Op de berg hebben we nog een duchtige hamburger naar binnen gewerkt voor lunch. Toen we op t einde van de middag terug waren nog ff wat gezwommen. Daarna zijn we sushi gaan eten bij Sushi Train. Had nog nooit sushi gehad maar tering wat is dat lekker zeg!!! Niet normaal. Is ook een super concept dat Sushi Train. Je hebt allerlei tafeltjes in een kring en daar draait een soort lopende band carrousel achtig iets in t midden met allemaal bordjes met verschillende soorten sushi en andere dingen zoals Calamari en Loempia's en weet ik wat allemaal. Die kun je dan gewoon pakken. De bordjes stapel je dan op en zij kunnen op t laatst aan de hand van de kleur van de bordjes zien wat je hebt gehad en hoeveel je moet betalen. Echt ideaal. Je komt binnen , pakt iets te drinken uit de koelkast en gaat aan een tafel zitten en je begint bordjes te pakken en te vreten en na een half uur loop je met de pens strak weer naar buiten. Ideaal voor mensen zonder geduld. Hahaha. Hoop dat we dit soort sushi tenten nog vaker tegen komen. Weet niet of dit in Nederland ook is eigenlijk , maar sushi is nu al zeker one of my favourites.
Daarna zijn we nog inkopen gaan doen voor de volgende dag , dan gaan we aan het 2e deel van de vakantie beginnen : 2 weken met de camper erop uit......And an other adventure begins.............
Ben wel n beetje bang dat ik na de vakantie weer meer dan 100 kilo weeg maar ja......dat zien we dan wel weer. ;)