Python!!

17 december 2015 - Clunes, Australië

Do 17 dec

Opgestaan en zo'n beetje al het eten wat we nog hadden opgegeten als ontbijt. Grat had vanalles gebakken en t smaakte goed.
Daarna na 2 dagen vertrokken bij de camping in Red Rock. Aangezien op deze camping geen dumpplaats was voor ons afvalwater ed moesten we naar een camping iets verderop , op de camping in Corindi hebben we onze 'shit' geloosd. Daarna zijn we weer on the road gegaan. Een vriendin van Jayne , Rebecca had ons uitgenodigd om bij haar langs te komen in Clunes. Voordat we hiernaar toe gingen hebben we eerst afgesproken met Jayne en Lilly in Bangalow om te gaan lunchen. Leuk om hun ook weer eens te zien na 2 weken. Op weg hiernaar toe kwamen we nog in de file terecht. Dit schoot eigenlijk allemaal niet op en uiteindelijk waren we nog pas om 15.30 aan t lunchen. Aangezien de tijd was t wel geoorloofd om er een pilsje bij te drinken. Haha. Na de lunch hebben we nog een chocolade gebakje gegeten bij een of andere bakker. Daarna naar Clunes gereden. Onderweg hebben we de afval water tank van de camper ( die nog niet helemaal leeg was ) langs de kant van de weg leeg laten lopen. Mijn God wat een putlucht. En paar 100 meter verder kwamen we een Python tegen. Deze lag midden op de weg. Best een groot beest vond ik maar de vrouw die hem aan het proberen van de weg aan t halen was zei dat dit nog maar een kleintje was. Ze was met een stok aan t proberen m naar de berm te loodsen. Daarna stopte er een of andere kerel en die stapte uit pakte de python zonder te aarzelen bij zijn staart en legde hem in de berm en stapte weer in zijn auto. Niks aan de hand. Haha. Duidelijk een gevalletje "det haj din dukker gedoan". Cool.
Daarna waren we al gauw genoeg bij Rebecca aan gekomen. Ze ontving ons met open armen en is erg gastvrij. Haar huis ligt op een berg. Echt een mooie locatie waar ze woont. Je kijkt rondom helemaal op een dal uit. Super mooi. Je kon de zonsondergang echt mooi zien. Een aantal goeie foto's geknipt. S'avonds een beetje op de veranda gezeten en Chili Con Carne gegeten die hun gemaakt hadden. Daarna nog wat biertjes gedronken. Morgen camper terugbrengen en gaan we weer naar Mike en Jayne de laatste paar dagen doorbrengen.